עיצוב קאבר לפייסבוק

הקאבר של הפייסבוק הוא חלון הראווה של העסק שלכם, על כן חשוב שהוא יהיה ברור ומזמין כך שמי שמגיע אליו יבין:

  • לאן הוא הגיע
  • מי אתם
  • מה מיוחד במה שאתם מציעים

אחד הפוסטים הראשונים שכתבתי בבלוג שלי מדבר על עיצוב קאבר לפייסבוק ואתם מוזמנים להציץ גם לשם

עיצוב קאבר לפייסבוק

למה כדאי לשים לב בעיצוב קאבר לפייסבוק:

  • טקסט
    מעט טקסט, אבל מאד תמציתי.
    אני אוהבת שיופיע שם העסק ו/או שם בעל העסק, כותרת ראשית שיש בה השראה או תיאור סוג/אופי העסק ושורת תיאור בה יש פירוט של מה שאתם מציעים ללקוחות שלכם ומה הייחוד שלכם.
  • ויז'ואל 
    אני מעדיפה לשים ויז'ואל אחד. הוא יכול להיות גדול ולתפוס את כל הפריים או קטן עם רקע עדין מסביב.
    הויז'ואל יכול להמחיש משהו מהעסק שלכם, מוצר או רווירה, הוא יכול לעורר את הסקרנות או להראות אתכם כך שיכירו אתכם וידעו מי אתם.
  • מיתוג
    המיתוג הוא, בעצם, השימוש בצבעי העסק שלכם, או הלוגו, שימוש בפונטים ובסגנון הקיים כך שהקאבר ידבר באותה שפה גרפית של הנראות העסקית שלכם.
    אם אין לעסק שלכם מיתוג עדיין, אז לא נורא בכלל. אפשר להשתמש בכל צבעוניות ופונטים שמתאימים לאווירה שתרצו לקאבר.

רוצים שאעצב לכם קאבר לפייסבוק? השאירו פרטים ואחזור אליכם

דוגמאות לקאברים לפייסבוק שעיצבתי: