מה בין קניות בסופר לייחודיות עסקית?

מה בין קניות בסופר לייחודיות עסקית?

 

אודה ואתוודה: אני לא אוהבת ללכת לסופר

אני באמת לא אוהבת ותכף תבינו למה.

בואו נתחיל מזה שמבצע סופר אצלי, מתחיל בהכנת רשימת הקניות, רשימה מסודרת לפי סוגי המוצרים ומיקומם בסופר וחיפוש הזמן הטוב ביותר לצאת לקניות בו: הסופר לא עמוס בקונים, לא מאוחר (כי אז קשה לי למצוא חניה קרובה בבית) וכמובן, איך זה משתלב עם שאר תכניות היום העמוסות של עצמאית…

אבל הסיבה העיקרית שקשה לי בסופר היא המגוון העצום של המוצרים.

אני עומדת מול המדפים העמוסים ונהית לי סחרחורת מול עשרות מעדני החלב, סוגי הגבינות, דגני הבוקר, סוגי הלחמים, הבשרים, הקפואים…. אמאל׳ה !!!!!

עכשיו תארו לכם את ים העסקים העצמאיים…

מטפלים ומטפלות, יועצים ויועצות, כותבים, יוצרי סרטים, מעצבים גרפיים ועוד ועוד ועוד
תארו לכם שכולנו היינו עומדים על המדף בסופר…

לפי מה היו הלקוחות בוחרים ???

הרי רובנו, אם לא כולנו העצמאים, בעלי עסקים טובים.

הקמנו את העסק שלנו מאהבה ואנחנו מסורים ומשקיעים בעסק שלנו בלי סוף

אז למה שיבחרו דווקא בנו ???

התשובה נמצאת בייחודיות. באופי.

מאחורי כל עסק קטן עומד בן אדם. והבן אדם הזה, הוא העסק.
ולכל בעל עסק, בנוסף להגדרת הייחוד העסקי יש את האופי שלו, הצבעוניות האישית שלו על כל גווניה וכל אלו, אנחנו רוצים, שיבואו לידי ביטוי בנראות העסקית שלנו.

קורה לי שאני נכנסת לאתר של בעל עסק, ואני יוצאת משם מהר כי לא היה שם שום דבר שימשוך אותי, שום דבר מיוחד…
האתר יכול היה להיות גם של הקולגות או המתחרים שלו.

אז,

איך עושים את זה?
מה יוצר ייחודיות לעסק?

הייחוד, הצבע המיוחד של העסק נוצר מכמה כיוונים משולבים:

  • מעלים תמונות ו/או וידאו של בעל העסק – וכך זוכים הצופים להכיר אותו
  • כותבים את החומרים השיווקיים בניסוח אישי ייחודי
  • מעצבים ומשמרים נראות אחידה עם אופי שחוזרת על עצמה בכל הפרסומים (אתר, פייסבוק, פינטרסט, מיילים, נייר מכתבים, פליירים, מודעות וכו')

ואיך העסק שלך? ייחודי ??? יש לו אופי?

מזמינה אותך לשיחת חוות דעת מקצועית בחינם על נראות העסק שלך.

בשיחה אשקף לך מה משדר העסק שלך ואיך ניתן לשפר את הנראות וליצור לעסק מראה אישי וייחודי כך שיבלוט בים העסקים בתחום שלך.

רק למלא את כל הפרטים בטופס ההרשמה לשיחה ואני אחזור אליך…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט

מעניין אתכם לעצב בעצמכם עבור העסק שלכם?