איך ליצור פוסט עם אנימציה

פוסט עם אנימציה לפייסבוק (אבל לא רק…)

אני מדברת שוב ושוב על כך שאחד מתפקידי הפוסט המעוצב הוא למשוך את תשומת הלב.

דמיינו שפייסבוק הוא כמו רחוב סואן, מלא מכוניות, עוברים ושבים ותנועה ואנחנו רוצים, בכל הבלגן הזה…
שיראו אותנו.

פוסט עם אנימציה (או GIFF) הוא משהו באמצע בין פוסט מעוצב (שמועלה כקובץ תמונה) לבין סרטון וידאו.
התנועה מושכת את העין והעיצוב מוסיף את הרושם האיכותי והמקצועי.

פוסט עם אנימציה יכול לומר מה שמילים לא יכולות להגיד עם הומור, קצב ויצירתיות.
הם, פשוט, מרעננים ושובבים.
(בסוגריים אומר שכדאי לשים לב ולהקפיד שלא יהיו תזזיתיים מידי ומעצבנים, אבל זה כבר קשור לגיל של קהל היעד…)

איפה משתמשים בפוסט עם אנימציה?

פוסט עם אנימציה (או גיפ) יכול לשמש ל:

  • מדיה חברתית
  • תגובות
  • ניוזלטר
  • אתרים
  • בלוג פוסט
 
פוסטים לדוגמא:

איך יוצרים פוסט עם אנימציה

פוסט עם אנימציה תופס תנופה בזמן האחרון ואתרי העיצוב העצמאי נכנסו חזק לעניין.

לפני זמן קצר קיבלתי מייל מאתר העיצוב העצמאי Crello שגילה לי על האפשרות החדשה שלהם ליצור פוסטים עם אנימציה.
נכנסתי, בדקתי, תרגלתי ו…נגנבתי לגמרי !!!

יש להם מבחר גדול מאד של תבניות עם אנימציה וצריך, פשוט, לבחור את התבנית ולערוך בה שינויים כך שיתאימו לעסק ולמסר של הפוסט.

Crello מחדשים ומוסיפים כל הזמן. עכשיו, למשל, יש אנימציות לקריסמס ואפילו לחנוכה…

בסרטון ההדרכה הקצר (בסוף הפוסט) אני מסבירה איך יוצרים פוסט עם אנימציה בקלות.

מעכשיו גם אתם תוכלו ליצור בכיף פוסט עם אנימציה ולסובב את הראשים של אזרחי הפייסבוק (ולא רק…) !!!

עוד פוסטים לדוגמא:

הפוסט יכול להיות גם כפתור קישור לעמוד הרלוונטי:

וכמובן לא לשכוח לשים את הלוגו:

אז איך מעצבים פוסט עם אנימציה 

ההסבר בסרטונצ'יק הזה.
ולהיכנס ל-Crello – הקישו כאן

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. רוני תודה רבה, אחלה רעיון ולגמרי הולכת ליישם !

    1. מעולה !!!
      שתפי אותי בפייסבוק עם הפוסט שיצרת !!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט