איך לעצב טרנד ולשדר עכשוויות

איך לעצב טרנד ולשדר עכשוויות

כשהחלטתי לכתוב פוסט חדש לבלוג על טרנדים עיצוביים ל-2019, היה לי ברור שאני רוצה לא רק לספר לכם עליהם אלא גם להראות לכם איך יוצרים אותם.
אז גיגלתי וחיפשתי ומצאתי כל מיני דברים מעניינים, אבל הכיף הגדול היה כשהגעתי לכאן…
כי שם מצאתי גם טרנדים מדליקים וגם אתר שבו אפשר ליצור אותם.

לפוסט הזה בחרתי חלק מהטרנדים העיצוביים לשנת 2019 וגם, אני מסבירה עליהם בצרה, מראה דוגמאות ומלמדת איך ליצור אותם (ממש בקלות!!!) באתר ביפאנקי (befunkey).

עוד מעט תראו שהטרנדים של 2019 הולכים להיות מאד צבעוניים, גדולים ובעלי עצמה.
כמו שכתבתי בפוסט על חשיבות הנוכחות הדיגיטלית – עם נוכחות כזאת עצמתית החגיגה רק מתחילה !!!

בסופו של הפוסט מחכה לכם סרטון הדרכה איך ליצור את האפקטים האלו ב-befunky.

מה הקטע.. למה כדאי בכלל להכיר את הטרנדים העיצוביים?

בגלל שהנראות של העסק מספרת על העסק עוד לפני שבכלל מתחילים לחשוב ולהבין משהו.
עסק שהנראות שלו מעוצבת, ייחודית ועכשווית – מעביר מסר של עסק  ייחודי ועכשווי ולא כזה שנעצר במאה הקודמת.
אמרתי כבר קודם שבעלי עסקים חייבים לדעת לעצב עבור העסק שלהם וחייבים להשקיע בנראות גם חשיבה, גם זמן וגם כסף.

הנחמד בכל העניין הוא שלא חייבים להיות אמנים דגולים כדי ליצור נראות מעוצבת ועכשווית.
עוד מעט תראו שזה ממש קל וכיף ליצור את הטרנדים האלה באופן עצמאי וקל.

איך אנחנו מביאים את הטרנדים האלו לידי ביטוי?

היות ואנחנו משווקים את העסק שלנו באופן יומיומי והנוכחות הדיגיטלית שלנו רחבה (או, לפחות, שואפת להיות כזאת…) – זו במה נהדרת לוויז'ואלים טרנדיים שיתחברו לכל המסרים השיווקיים שלכם.

הוויז'ואלים המיוחדים, הטרנדיים והעכשווים מושכים תשומת לב, עוצרים את הגולשים כדי שיקראו את מה שכתבתם ומשדרים עדכניות ועכשוויות.

איפה משתמשים בהם?

  • בפייסבוק – כשמעלים פוסט עם טקסט חשוב עם תובנה, סיפור, שיתוף או אירוע ורוצים למשוך תשומת לב
  • באינסטגרם – אפשר ליצור סדרה של עיצובים שכל אחד מהם קשור למסר אחר של העסק
  • באתר – קוביות ובאנרים באתר
  • בלינקדאין – וויז'ואלים שמקושרים לפוסטים חשובים
  • בדיוור – עיצובים במיילים ששולחים לרשימת התפוצה
  • במצגות – לעשות וואוו על ההתחלה…
  • ועוד

מה הם הטרנדים האלה

מתוך הפוסטים והאתרים שמצאתי בחיפוש המקיף שעשיתי ברשת בחרתי לספר לכם היום על שני סוגים של טרנדים שאותי ממש הדליקו: האחד נקרא גליצ' אפקט (Glitch) והשני vivid colors.

ב-ביפאנקי, אתר העיצוב החדש שגיליתי, מצאתי את הפוסט הזה על הטרנדים של 2019 וגם את העורך הגרפי הנהדר שלהם עם האפשרויות המגניבות לעיבוד תמונה.
עשיתי את המנוי בתשלום (6.99$ לחודש אחד) והתחלתי לחגוג !!!

גליצ' – Glitch effect

סגנון הגליצ' העיצובי הוא סגנון שהגיע מז'אנר באמנות שנקרא באותו השם – Glitch Art.  
הסגנון הגיע מעולם המוזיקה ומאפיינים אותו אפקטים מיוחדים של צלילים שנוצרים בעקבות באגים ושגיאות במערכת הסאונד.
ההשראה הזו יצרה גם את הגליצ' גם באמנות ובעיצוב.
האפקטים הוויזואלים באו מתחום המחשבים והדיגיטל וגם הם נוצרו מתוך טעויות דיגיטליות שגורמות לעיוותים של התמונה, הצבע או של הווידאו.

לא ניכנס לטכנולוגיה של התופעות האלו אבל נוכל לראות שהעיוותים האלו באים לידי ביטוי בעיוות של התמונה, של הצבע, של תזוזת צבעים ופיקסלים מרוחים.

לקרוא עוד על אמנות הגליצ' ולראות כמה דוגמאות תוכלו פה בויקיפדיה.
ופה כמה דוגמאות לאמנות הגליצ' שמצאתי בפינטרסט:

גליצ' ב-befunky

נכנסתי ל-befunky, העלית תמונות או שבחרתי מהמבחר החינמי שלהם ויצרתי כמה גליצ'ים:
תזוזה של הצבעים (שהמקור שלה מגיע מהדפוס), תזוזות וצבעוניות שונה.
אלו הדוגמאות ואם תלחצו על כל אחת תוכלו לראות אותה בגדול.

למטה, בסופו של הפוסט מחכה לכם סרטון הדרכה איך ליצור את האפקטים האלו באתר.

ויויד קולורס – vivid colors

על פי המילון המילה vivid פירושה חד, בהיר, צבעוני, ססגוני, עשיר, חי, שופע.
מכך אתם מבינים שסוג זה של צבעים האם צבעים חזקים וחיים שלעתים נראים מוגזמים.

השנה ישתמשו הרבה בצבעוניות הנהדרת הזו.
אני בעצמי שיניתי קצת את גווני המיתוג שלי כי ממש נדלקתי על הויוידיות הזאת…

הנה כמה דוגמאות לוויז'ואלים שיצרתי ב-befunky. אתם יכולים לראות את החַיּוּת של הגוונים. 
נכון שזה כיף ???

אפליקציה גם לנייד

ל-befunky יש גם אפליקציה לנייד.
מן הסתם האפשרויות שם מצומצמות יותר אבל שווה להוריד אותה ולהשתמש בה בכל זמן שלא נמצאים מול המחשב.

פה אפשר לראות את האופציות לאפליקציה בנייד.

איך יוצרים את הויז'ואלים האלה ב-befunky

הכנתי סרטון קצר בו אני מראה איך ליצור חלק מהאפקטים הנהדרים באתר המדליק הזה:

כתיבת תגובה

סגירת תפריט

לעצב בעצמך עבור העסק שלך

כל אחד יכול !!!

הירשמו לעדכונים והתחילו לעצב בעצמכם:

מבטיחה לשמור על המייל שלך טוב טוב ולא להעביר לאף אחד